Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/53562
Title: STEM-освіта і STEM-навички: дослідження контекстуальних даних України та Польщі
Authors: Фесенко, Т. Г.
Keywords: STEM-оcвіта;STEM-навички;STEM-спеціальність;STEM-галузь
Issue Date: 2024
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Фесенко Т. Г. STEM-освіта і STEM-навички: дослідження контекстуальних даних України та Польщі. Інформаційні технології у сучасному світі: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених, 22 квітня 2024 р. Державний біотехнологічний ун-т. Харків, 2024. С. 188-190.
Abstract: Досліджено показники оцінки та моніторингу рівня і доступності освіти в Польщі та Україні. Наголошено, що новітні освітні візії мають бути побудовані на ґрунтовних знаннях в галузі науки, технології, інженерії і математики (Science, Technology, Engineering and Mathematics – STEM) та навичках міжособистісних комунікації (Soft Skills). Виявлено, що контекстуальні данні STEM-оcвіти і STEM-навичок застосовуються для обчислення Global Gender Gap Index (GGGI). Компаративний аналіз субіндекса GGGI – «Рівень освіти (Educational Attainment)» – засвідчив, що Польща та Україна мають високі результати за рівними умовами доступу до початкової, середньої та вищої освіти. Водночас, дівчата та жінки недостатньо представлені у STEM-галузях. Перспективним вбачається удосконалення інформаційної технології формування даних, методики оцінки та моніторингу соціальної сенситивності (зрілості) технічного університету (закладу освіти).
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/53562
Appears in Collections:Інформаційні технології у сучасному світі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MNPK Informatsiini tekhnolohii u suchasnomu sviti-2024_188-190.pdf228.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.