Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/52905
Назва: Нейромаркетинг – синергія нейрофізіології та інноваційного маркетингу
Автори: Тищенко, В. О.
Науковий керівник : Олініченко, К. С.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Тищенко В. О. Нейромаркетинг – синергія нейрофізіології та інноваційного маркетингу. Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді: матеріали Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 17 травня 2018 р.; наук. кер. Олініченко К. С. Харків: ХДУХТ, 2018. С. 346-347.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/52905
Розташовується у зібраннях:Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aktualni_problemy_ta_perspektyvy_rozvytku_Ukrayiny_2018_346-347.pdf143.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.