Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/52905
Название: Нейромаркетинг – синергія нейрофізіології та інноваційного маркетингу
Авторы: Тищенко, В. О.
Научный руководитель: Олініченко, К. С.
Дата публикации: 2018
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Тищенко В. О. Нейромаркетинг – синергія нейрофізіології та інноваційного маркетингу. Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді: матеріали Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 17 травня 2018 р.; наук. кер. Олініченко К. С. Харків: ХДУХТ, 2018. С. 346-347.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/52905
Располагается в коллекциях:Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Aktualni_problemy_ta_perspektyvy_rozvytku_Ukrayiny_2018_346-347.pdf143.43 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.