Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/52355
Назва: Особливості рекламної діяльності в сучасних ринкових умовах
Автори: Скоробагатов, О. А.
Таран, Д. В.
Науковий керівник : Сорокіна, С. В.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Скоробагатов О. А., Таран Д. В. Особливості рекламної діяльності в сучасних ринкових умовах. Товарознавча наука – традиції та сучасність: тези доп. Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 26 листопада 2019 р.; наук. кер. Сорокіна С. В. Харків: ХДУХТ, 2019. С. 81.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/52355
Розташовується у зібраннях:Товарознавча наука–традиції та сучасність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tezy_dop_Tovaroznavcha_nauka_2019_81.pdf81.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.