Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/52355
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorСорокіна, С. В.-
dc.contributor.authorСкоробагатов, О. А.-
dc.contributor.authorТаран, Д. В.-
dc.date.accessioned2024-05-08T06:19:47Z-
dc.date.available2024-05-08T06:19:47Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСкоробагатов О. А., Таран Д. В. Особливості рекламної діяльності в сучасних ринкових умовах. Товарознавча наука – традиції та сучасність: тези доп. Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 26 листопада 2019 р.; наук. кер. Сорокіна С. В. Харків: ХДУХТ, 2019. С. 81.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/52355-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleОсобливості рекламної діяльності в сучасних ринкових умовахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Товарознавча наука–традиції та сучасність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tezy_dop_Tovaroznavcha_nauka_2019_81.pdf81.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.