Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/52345
Назва: Обґрунтування методики товарознавчого та маркетингового аудиту новизни нанотекстилю на товарному ринку України
Автори: Пахолюк, О. В.
Пушкар, Г. О.
Галик, І. С.
Семак, Б. Д.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Пахолюк О. В., Пушкар Г. О., Галик І. С., Семак Б. Д. Обґрунтування методики товарознавчого та маркетингового аудиту новизни нанотекстилю на товарному ринку України. Товарознавча наука – традиції та сучасність: тези доп. Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 26 листопада 2019 р. Харків: ХДУХТ, 2019. С. 71.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/52345
Розташовується у зібраннях:Товарознавча наука–традиції та сучасність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tezy_dop_Tovaroznavcha_nauka_2019_71.pdf81.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.