Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/52045
Назва: Аспекти формування комплексу маркетингу підприємства для забезпечення стійкості на ринку
Інші назви: Aspects of forming the enterprise marketing complex to ensure sustainability in the market
Автори: Афанасьєва, О. П.
Бубенець, І. Г.
Почуєва, А. А.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка
Бібліографічний опис: Афанасьєва О. П., Бубенець І. Г., Почуєва А. А. Аспекти формування комплексу маркетингу підприємства для забезпечення стійкості на ринку. Тенденції розвитку маркетингу в умовах невизначеності: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Львів, 21-22 березня 2024 року. Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2024. С. 19-21
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/52045
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
S_ZABEZPECHENNYA STIYKOSTI_19_21 RYNKU.pdf957.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.