Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/52045
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАфанасьєва, О. П.-
dc.contributor.authorБубенець, І. Г.-
dc.contributor.authorПочуєва, А. А.-
dc.date.accessioned2024-05-02T12:17:44Z-
dc.date.available2024-05-02T12:17:44Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationАфанасьєва О. П., Бубенець І. Г., Почуєва А. А. Аспекти формування комплексу маркетингу підприємства для забезпечення стійкості на ринку. Тенденції розвитку маркетингу в умовах невизначеності: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Львів, 21-22 березня 2024 року. Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2024. С. 19-21uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/52045-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherЛьвів: Львівський національний університет імені Івана Франкаuk_UA
dc.titleАспекти формування комплексу маркетингу підприємства для забезпечення стійкості на ринкуuk_UA
dc.title.alternativeAspects of forming the enterprise marketing complex to ensure sustainability in the marketuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
S_ZABEZPECHENNYA STIYKOSTI_19_21 RYNKU.pdf957.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.