Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/52045
Название: Аспекти формування комплексу маркетингу підприємства для забезпечення стійкості на ринку
Другие названия: Aspects of forming the enterprise marketing complex to ensure sustainability in the market
Авторы: Афанасьєва, О. П.
Бубенець, І. Г.
Почуєва, А. А.
Дата публикации: 2024
Издательство: Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка
Библиографическое описание: Афанасьєва О. П., Бубенець І. Г., Почуєва А. А. Аспекти формування комплексу маркетингу підприємства для забезпечення стійкості на ринку. Тенденції розвитку маркетингу в умовах невизначеності: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Львів, 21-22 березня 2024 року. Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2024. С. 19-21
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/52045
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
S_ZABEZPECHENNYA STIYKOSTI_19_21 RYNKU.pdf957.75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.