Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/50632
Назва: Роль інноваційного маркетингу в управлінні та розвитку підприємств
Автори: Масюк, Н. О.
Заліпуха, А. Г.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Харків
Бібліографічний опис: Масюк Н. О., Заліпуха А. Г. Роль інноваційного маркетингу в управлінні та розвитку підприємств. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 21-22 березня 2024 року). Харків: ДБТУ. Ч. 1. 2024. С. 579-582.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/50632
Розташовується у зібраннях:Управління розвитком соціально-економічних систем

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnych system_Ch 1_ 2024_579-582.pdf206.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.