Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/50632
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМасюк, Н. О.-
dc.contributor.authorЗаліпуха, А. Г.-
dc.date.accessioned2024-04-11T10:53:10Z-
dc.date.available2024-04-11T10:53:10Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМасюк Н. О., Заліпуха А. Г. Роль інноваційного маркетингу в управлінні та розвитку підприємств. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 21-22 березня 2024 року). Харків: ДБТУ. Ч. 1. 2024. С. 579-582.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/50632-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківuk_UA
dc.titleРоль інноваційного маркетингу в управлінні та розвитку підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Управління розвитком соціально-економічних систем

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnych system_Ch 1_ 2024_579-582.pdf206.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.