Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/50632
Title: Роль інноваційного маркетингу в управлінні та розвитку підприємств
Authors: Масюк, Н. О.
Заліпуха, А. Г.
Issue Date: 2024
Publisher: Харків
Citation: Масюк Н. О., Заліпуха А. Г. Роль інноваційного маркетингу в управлінні та розвитку підприємств. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 21-22 березня 2024 року). Харків: ДБТУ. Ч. 1. 2024. С. 579-582.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/50632
Appears in Collections:Управління розвитком соціально-економічних систем

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnych system_Ch 1_ 2024_579-582.pdf206.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.