Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/49777
Назва: | Формування соціальної відповідальності в аграрних закладах вищої освіти України |
Автори: | Сіренко, Н. М. Лункіна, Т. І. Бурковська, А. В. |
Ключові слова: | соціальна відповідальність;здобувані вищої освіти;аграрні заклади вищої освіти;соціально відповідальне поводження;аграрний сектор;холістичний розвиток |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Сіренко Н. М., Лункіна Т. І., Бурковська А. В. Формування соціальної відповідальності в аграрних закладах вищої освіти України. Економіка АПК. 2019. № 9. С. 62-69. |
Короткий огляд (реферат): | Мета статті - висвітлити особливості формування соціальної відповідальності в аграрних закладах вищої освіти 8 контексті сучасних тенденцій підготовки фахівців з урахуванням холістичного розвитку економіки. Методика дослідження. У процесі дослідження використано загальнонаукові та спеціальні методи, а саме: порівняльний (оцінювання структурних змін видів діяльності щодо соціальної відповідальності аграрних ЗВО України); системно-структурного аналізу і синтезу (вивчення та узагальнення структурних пропорцій та зрушень щодо формування соціальної відповідальності ЗВО в аграрному секторі економіки); системного аналізу, групування (визначення і розрахунок показників оцінювання соціальної відповідальності п’ятірки лідерів аграрних закладів вищої освіт України). Результати дослідження. Розглянуто особливості та роль соціальної відповідальності в аграрних закладах вищої освіти. Здійснено аналіз видів діяльності щодо соціальної відповідальності аграрних ЗВО України серед п’ятірки лідерів аграрних закладів вищої освіти, який дозволяє визначити рівень їх соціальної відповідальності. Запропоновано інкубатор соціальних новацій (для прикладу обрано МНАУ) для активізації роботи талановитих і здібних особистостей, що в результаті приведе до холістичного розвитку економіки. Елементи наукової новизни. Дістала подальшого розвитку теорія соціалізації освіти як засобу зміни траєкторії розвитку аграрного сектору економіки з трансформацією парадигми суспільного мислення на соціально відповідальну, в основі чого застосування сучасних функцій освіти, що у кінцевому результаті має забезпечити соціально орієнтовану активність суб’єктів (неосів) у суспільстві знань. Практична значущість. Обґрунтовано пропозиції щодо зміни орієнтирів, цілей і цінностей у здобувачів вищої освіти, які визнані у суспільстві, на соціально відповідальні, які сприятимуть підвищенню соціальної відповідальності людського капіталу в аграрному секторі економіки, що дозволить переорієнтувати суспільство в напрямі відповідального поводження на засадах холістичного розвитку. Табл.: 1. Рис.: 1. Бібліогр.: 16 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/49777 |
Розташовується у зібраннях: | ХНТУСГ - 2019 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
18.pdf | 707.6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.