Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/49777
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСіренко, Н. М.-
dc.contributor.authorЛункіна, Т. І.-
dc.contributor.authorБурковська, А. В.-
dc.date.accessioned2024-03-28T14:10:57Z-
dc.date.available2024-03-28T14:10:57Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСіренко Н. М., Лункіна Т. І., Бурковська А. В. Формування соціальної відповідальності в аграрних закладах вищої освіти України. Економіка АПК. 2019. № 9. С. 62-69.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/49777-
dc.description.abstractМета статті - висвітлити особливості формування соціальної відповідальності в аграрних закладах вищої освіти 8 контексті сучасних тенденцій підготовки фахівців з урахуванням холістичного розвитку економіки. Методика дослідження. У процесі дослідження використано загальнонаукові та спеціальні методи, а саме: порівняльний (оцінювання структурних змін видів діяльності щодо соціальної відповідальності аграрних ЗВО України); системно-структурного аналізу і синтезу (вивчення та узагальнення структурних пропорцій та зрушень щодо формування соціальної відповідальності ЗВО в аграрному секторі економіки); системного аналізу, групування (визначення і розрахунок показників оцінювання соціальної відповідальності п’ятірки лідерів аграрних закладів вищої освіт України). Результати дослідження. Розглянуто особливості та роль соціальної відповідальності в аграрних закладах вищої освіти. Здійснено аналіз видів діяльності щодо соціальної відповідальності аграрних ЗВО України серед п’ятірки лідерів аграрних закладів вищої освіти, який дозволяє визначити рівень їх соціальної відповідальності. Запропоновано інкубатор соціальних новацій (для прикладу обрано МНАУ) для активізації роботи талановитих і здібних особистостей, що в результаті приведе до холістичного розвитку економіки. Елементи наукової новизни. Дістала подальшого розвитку теорія соціалізації освіти як засобу зміни траєкторії розвитку аграрного сектору економіки з трансформацією парадигми суспільного мислення на соціально відповідальну, в основі чого застосування сучасних функцій освіти, що у кінцевому результаті має забезпечити соціально орієнтовану активність суб’єктів (неосів) у суспільстві знань. Практична значущість. Обґрунтовано пропозиції щодо зміни орієнтирів, цілей і цінностей у здобувачів вищої освіти, які визнані у суспільстві, на соціально відповідальні, які сприятимуть підвищенню соціальної відповідальності людського капіталу в аграрному секторі економіки, що дозволить переорієнтувати суспільство в напрямі відповідального поводження на засадах холістичного розвитку. Табл.: 1. Рис.: 1. Бібліогр.: 16uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectсоціальна відповідальністьuk_UA
dc.subjectздобувані вищої освітиuk_UA
dc.subjectаграрні заклади вищої освітиuk_UA
dc.subjectсоціально відповідальне поводженняuk_UA
dc.subjectаграрний секторuk_UA
dc.subjectхолістичний розвитокuk_UA
dc.titleФормування соціальної відповідальності в аграрних закладах вищої освіти Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:ХНТУСГ - 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
18.pdf707.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.