Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/49552
Назва: Стратегії розвитку підприємств готельного бізнесу у ринково-орієнтованій економіці
Автори: Носирєв, Олександр Олександрович
Науковий керівник : Полупан, В. В.
Місце роботи: Державний біотехнологічний університет, Кафедра торгівлі, готельно-ресторанної та митної справи
Ключові слова: готелі;готельний бізнес;стратегічний розвиток;регіональний розвиток;індустрія гостинності;туризм;повоєнне відновлення;hotels;hotel business;strategic development;regional development;hospitality industry;tourism;post-war recover
Дата публікації: 2023
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Носирєв О. О. Стратегії розвитку підприємств готельного бізнесу у ринково-орієнтованій економіці: кваліфікаційна робота другого (магістерського) рівня: спец. 241 Готельно-ресторанна справа; наук. кер. В. В. Полупан; Харків: ДБТУ, 2023. 131 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто теоретико-прикладні аспекти стратегічного розвитку підприємств готельного бізнесу в умовах ринково-орієнтованої економіки. Узагальнено наукові концепції та підходи до стратегій підприємств готельного господарства, сутність та особливості формування та впровадження стратегій. Обґрунтовано особливості стратегій функціонування та розвитку готельних підприємств і умовах змінного ринкового середовища. Проаналізовано галузеві та регіональні особливості готельного бізнесу в Україні, вплив туризму на функціонування готельного бізнесу. Досліджено вплив війни на зміни у стратегії функціонування індустрії готельного бізнесу. Запропоновано можливі доцільні вектори активізації та підвищення ефективності функціонування готельних підприємств. Обґрунтовано стратегічні пріоритети функціонування готельного бізнесу у повоєнній економіці.
The research examines the theoretical and applied aspects of the strategic development of hotel business enterprises in the conditions of a market-oriented economy. The scientific concepts and approaches to the strategies of hotel enterprises, the essence and peculiarities of the formation and implementation of strategies are summarized. The peculiarities of the operation and development strategies of hotel enterprises and the conditions of the changing market environment are substantiated. The sectoral and regional features of the hotel business in Ukraine, the influence of tourism on the functioning of the hotel business, are analyzed. The impact of the war on changes in the operation strategy of the hotel business industry has been studied. Possible expedient vectors of activation and improvement of the efficiency of operation of hotel enterprises are proposed. The strategic priorities of the operation of the hotel business in the post-war economy are substantiated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/49552
Розташовується у зібраннях:241 – " Готельно - ресторанна справа" (Магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_M_241z-22m-01_Nosyryev_O_O.pdf
  Restricted Access
13.48 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.