Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/49552
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorПолупан, В. В.-
dc.contributor.authorНосирєв, Олександр Олександрович-
dc.date.accessioned2024-03-25T12:49:55Z-
dc.date.available2024-03-25T12:49:55Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationНосирєв О. О. Стратегії розвитку підприємств готельного бізнесу у ринково-орієнтованій економіці: кваліфікаційна робота другого (магістерського) рівня: спец. 241 Готельно-ресторанна справа; наук. кер. В. В. Полупан; Харків: ДБТУ, 2023. 131 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/49552-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто теоретико-прикладні аспекти стратегічного розвитку підприємств готельного бізнесу в умовах ринково-орієнтованої економіки. Узагальнено наукові концепції та підходи до стратегій підприємств готельного господарства, сутність та особливості формування та впровадження стратегій. Обґрунтовано особливості стратегій функціонування та розвитку готельних підприємств і умовах змінного ринкового середовища. Проаналізовано галузеві та регіональні особливості готельного бізнесу в Україні, вплив туризму на функціонування готельного бізнесу. Досліджено вплив війни на зміни у стратегії функціонування індустрії готельного бізнесу. Запропоновано можливі доцільні вектори активізації та підвищення ефективності функціонування готельних підприємств. Обґрунтовано стратегічні пріоритети функціонування готельного бізнесу у повоєнній економіці.uk_UA
dc.description.abstractThe research examines the theoretical and applied aspects of the strategic development of hotel business enterprises in the conditions of a market-oriented economy. The scientific concepts and approaches to the strategies of hotel enterprises, the essence and peculiarities of the formation and implementation of strategies are summarized. The peculiarities of the operation and development strategies of hotel enterprises and the conditions of the changing market environment are substantiated. The sectoral and regional features of the hotel business in Ukraine, the influence of tourism on the functioning of the hotel business, are analyzed. The impact of the war on changes in the operation strategy of the hotel business industry has been studied. Possible expedient vectors of activation and improvement of the efficiency of operation of hotel enterprises are proposed. The strategic priorities of the operation of the hotel business in the post-war economy are substantiated.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectготеліuk_UA
dc.subjectготельний бізнесuk_UA
dc.subjectстратегічний розвитокuk_UA
dc.subjectрегіональний розвитокuk_UA
dc.subjectіндустрія гостинностіuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectповоєнне відновленняuk_UA
dc.subjecthotelsuk_UA
dc.subjecthotel businessuk_UA
dc.subjectstrategic developmentuk_UA
dc.subjectregional developmentuk_UA
dc.subjecthospitality industryuk_UA
dc.subjecttourismuk_UA
dc.subjectpost-war recoveruk_UA
dc.titleСтратегії розвитку підприємств готельного бізнесу у ринково-орієнтованій економіціuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний біотехнологічний університет, Кафедра торгівлі, готельно-ресторанної та митної справи-
Appears in Collections:241 – " Готельно - ресторанна справа" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_M_241z-22m-01_Nosyryev_O_O.pdf
  Restricted Access
13.48 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.