Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/49524
Назва: Стратегія підвищення культури та якості обслуговування споживачів у готельному підприємстві (на прикладі готелю «Південний Двір»)
Автори: Приходько, Олександр Юрійович
Науковий керівник : Татар, Л. В.
Місце роботи: Державний біотехнологічний університет
Кафедра торгівлі, готельно-ресторанної та митної справи
Ключові слова: SWOT-аналіз;маркетинг-мікс;SWOT-analysis;стратегія;якість;marketing mix;strategy;quality
Дата публікації: 2023
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Приходько О. Ю. Стратегія підвищення культури та якості обслуговування споживачів у готельному підприємстві (на прикладі готелю «Південний Двір»): кваліфікаційна робота другого (магістерського) рівня: спец. 241 Готельно-ресторанна справа; наук. кер. Л. В. Татар; Харків: ДБТУ, 2023. 112 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто проблеми туризму в Україні та роль якості обслуговування у зростанні ринку закладів готельного бізнесу. Визначено недоліки у роботі готелю за методом Маркетинг-мікс7Р. Проведено SWOT аналіз готельного підприємства. Визначено коефіцієнти вагомості показників якості обслуговування готельного підприємства. Виділено три основні мети, досягнення яких сприятиме удосконаленню якості обслуговування готелю. Визначено пункти дерева цілей, що призведе до позитивного розвитку готелю та удосконалення якості обслуговування. Розроблено локальні стратегічні рішення з використанням сильних та слабких сторін готелю. Обґрунтовано доцільність створення навчально-програмної документації та процесу професійного навчання працівників готелю. Розроблено стратегічні заходи щодо підвищення культури та якості послуг готелю.
The article considers the problems of tourism in Ukraine and the role of service quality in the growth of the hotel market. The shortcomings in the work of the hotel by the method of Marketing-mix7P are identified. A SWOT-analysis of the hotel enterprise has been carried out. The weighting coefficients of the quality of service indicators of a hotel enterprise are determined. Three main goals have been allocated, the achievement of which will contribute to improving the quality of hotel service. The points of the goal tree are determined, which will lead to positive development of the hotel and improvement of the quality of service. Local strategic solutions are developed using the strengths and weaknesses of the hotel. The expediency of creating educational and programme documentation and the process of professional training of hotel employees is substantiated. Strategic measures to improve the culture and quality of hotel services have been developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/49524
Розташовується у зібраннях:241 – " Готельно - ресторанна справа" (Магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_M_241-22m-01_Prikhod_ko_O_YU.pdf
  Restricted Access
4.42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.