Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/49461
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorТатар, Л. В-
dc.contributor.authorБондарев, Микита Вадимович-
dc.date.accessioned2024-03-24T20:07:27Z-
dc.date.available2024-03-24T20:07:27Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБондарев М. В. Управління маркетинговою конкурентоспроможністю готельного підприємства (на прикладі Hostel Good Night): кваліфікаційна робота другого (магістерського) рівня: спец. 241 Готельно-ресторанна справа; наук. кер. Л. В. Татар; Харків; ДБТУ. 2023. 104 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/49461-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто проблеми управління маркетинговою конкурентоспроможністю готельного підприємства та роль маркетингових досліджень для розвитку готельного бізнесу. Проведено оцінку конкурентів хостелу «Good Night» за відгуками гостей. Визначено недоліки у роботі хостелу за допомогою методики SERVQUAL, прораховано критерії за розробленою анкетою. Проведено SWOT-аналіз готельного підприємства. Визначено зовнішні та внутрішні фактори, які впливають на маркетингову конкурентоспроможність готельного підприємства. Виділено основні заходи, які сприятимуть удосконаленню конкурентоспроможності підприємства на основі маркетингових досліджень. Запропоновано заходи з використанням сильних та слабких сторін хостелу для підвищення конкурентоспроможності підприємства на ринку готельних послуг міста Харкова.uk_UA
dc.description.abstractThe work examines the problems of managing the marketing competitiveness of the hotel enterprise and the role of marketing research for the development of the hotel business. Competitors of the "Good Night" hostel were evaluated based on guest reviews. Deficiencies in the work of the hostel were determined using the SERVQUAL method, criteria were calculated according to the developed questionnaire. Carrying out a SWOT analysis of a hotel enterprise. The external and internal factors affecting the marketing competitiveness of the hotel enterprise are determined. The main measures that will contribute to improving the competitiveness of the enterprise on the basis of marketing research are highlighted. Measures using the strengths and weaknesses of the hostel to increase the competitiveness of the enterprise in the market of hotel services in the city of Kharkiv are proposed.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectSWOT-аналізuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectSWOT analysisuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectqualityuk_UA
dc.titleУправління маркетинговою конкурентоспроможністю готельного підприємства (на прикладі Hostel Good Night)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний біотехнологічний університет, Кафедра торгівлі, готельно-ресторанної та митної справи-
Appears in Collections:241 – " Готельно - ресторанна справа" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_M_241-22m-01_Bondarev_M_V.pdf
  Restricted Access
4.76 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.