Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-9 of 9 (Search time: 0.003 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Управління проектами через інструментарій маркетингу підприємстваМандич, О. В.
2019Інвестиційна привабливість підприємств туристичної сфериОмельченко, Г. Ю.
2019Маркетинговий менеджмент як основа забезпечення конкурентоспроможного розвитку аграрних підприємствМандич, О. В.
2019Критерії класифікації стратегій управління безпекою основної діяльності підприємствЛізут, Р. А.
2019Механізм формування ідеї для стратегічного маркетингу суб’єктів агробізнесуБабко, Н. М.; Микитась, А. В.; Науменко, І. В.
2019Моделювання конкурентних стратегій розвитку підприємств сфери сільського зеленого туризмуОмельченко, Г. Ю.
2019Маркетингові інновації в системі управління підприємством як пріоритетний напрямок формування його конкурентних переваг на ринку зернаХлопоніна-Гнатенко, О. І.; Коломієць, Н. О.
2019Управлінські стратегії забезпечення розвитку підприємствКалініченко, С. М.; Микитась, А. В.; Наголюк, О. Є.
2019Особливості формування моделей у сфері маркетингу інтегрованих підприємствВардіашвілі, А. В.