Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/20324
Title: Маркетингові інновації в системі управління підприємством як пріоритетний напрямок формування його конкурентних переваг на ринку зерна
Other Titles: Маркетинговые инновации в системе управления предприятием как приоритетное направление формирования его конкурентных преимуществ на рынке зерна
Marketing innovations in the enterprise management system as a priority direction of forming its competitive advantages in the grain market
Authors: Хлопоніна-Гнатенко, О. І.
Коломієць, Н. О.
Keywords: підприємство;маркетингові інновації;інжиніринг;стратегія;інформаційні системи;предприятие;маркетинговые инновации;инжиниринг;стратегия;информационные системы;enterprise;marketing innovations;engineering;strategy;information systems
Issue Date: 2019
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Хлопоніна-Гнатенко О. І., Коломієць Н. О. Маркетингові інновації в системі управління підприємством як пріоритетний напрямок формування його конкурентних переваг на ринку зерна. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 200 «Економічні науки». 2019. С. 305-317.
Abstract: ування його конкурентних переваг на ринку зерна. У статті проведено аналіз теоретичних основ маркетингових інновацій, що впливають на управління діяльністю підприємства та підприємницькою діяльністю в цілому. Визначено маркетингові інновації в системі управління підприємством як один із способів забезпечити виживання і ефективне функціонування підприємствам в агресивному конкурентному середовищі. Під час переходу до нових етапів ринкових реформ, на всіх рівнях управління підвищується увага вмінню приймати оптимальні рішення, які будуть здійснювати вплив на майбутнє і зіставляти поточну діяльність зі стратегічними цілями.
В статье проведен анализ теоретических основ маркетинговых инноваций, влияющие на управление деятельностью предприятия и предпринимательской деятельностью в целом. Определены маркетинговые инновации в системе управления предприятием как один из способов обеспечить выживание и эффективное функционирование предприятий в агрессивной конкурентной среде. При переходе к новым этапам рыночных реформ на всех уровнях управления повышается внимание умению принимать оптимальные решения, которые будут оказывать влияние на будущее и сопоставлять текущую деятельность со стратегическими целями.
The article analyzes the theoretical foundations of marketing innovations that influence the management of the activity of the enterprise and the entrepreneurial activity in general. The marketing innovations in the enterprise management system are defined as one of the ways to ensure the survival and effective functioning of enterprises in an aggressive competitive environment. During the transition to the new stages of market reforms, at all levels of management, attention is being paid to the ability to make optimal decisions that will have an impact on the future and compare current activities with strategic goals.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20324
Appears in Collections:Випуск 200: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk KhNTUSH_200_2019_35.pdf349.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.