Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/5935
Title: Управління проектами через інструментарій маркетингу підприємства
Other Titles: Управление проектами через инструментарий маркетинга предприятия
Project management through enterprise marketing tools
Authors: Мандич, О. В.
Keywords: управління проектами;маркетинговий менеджмент;конкурентоспроможність підприємства;інструменти маркетингу;система управління;стратегія;результативність;підприємство;правление проектами;маркетинговый менеджмент;конкурентоспособность предприятия;инструменты маркетинга;система управления;стратегия;результативность;предприятие;project management;marketing management;enterprise competitiveness;marketing tools;management system;strategies;performance;enterprise
Issue Date: 2019
Publisher: ХНТУСГ
Citation: Мандич О. В. Управління проектами через інструментарій маркетингу підприємства. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 202 «Економічні науки». 2019. С. 242-252.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 202
Abstract: В статті проведено теоретичне опрацювання методологічних засад формування проект-менеджменту за допомогою маркетингової діяльності аграрного підприємства з метою підвищення рівня його конкурентоспроможності та отримання кращий результатів в площинах фінансових та ринкових показників. Якщо розуміти управління проектами через формування конкретного бізнес-плану, який втілює в життя задум чи ідею підприємства зі створення унікальної продукції, що є головним завданням маркетингу, на сьогоднішній день, то його можна виокремлювати через опрацювання різних напрямів в діяльності підприємства. Маркетинговий інструментарій включає можливості формування товарної й цінової політик підприємства, а також політики товаропросування й товаророзподілу з відповідною методологією запровадження проектного менеджменту (способами, методами, принципами тощо).
В статье проведено теоретическое обоснование методологических основ формирования проект-менеджмента с помощью маркетинговой деятельности аграрного предприятия с целью повышения уровня его конкурентоспособности и получения лучших результатов в плоскостях финансовых и рыночных показателей. Если понимать управление проектами через формирование конкретного бизнес-плана, который воплощаетв жизнь замысел или идею предприятия по созданию уникальной продукции, что и является главной задачей маркетинга, на сегодняшний день, то его можно выделять из обоснования различных направлений в деятельности предприятия. Маркетинговый инструментарий включает возможности формирования товарной и ценовой политик предприятия, а также политики товаропродвижения и товарораспределения с соответствующей методологией внедрения проектного менеджмента (способами, методами, принципами и т.д.).
The article deals with the theoretical elaboration of methodological foundations of project management formation with the help of marketing activity of agrarian enterprise in order to increase the level of its competitiveness and obtain better results in terms of financial and market indicators. If you understand project management through the formation of a specific business plan that embodies the idea or idea of the company to create unique products, which is the main task of marketing, today, it can be distinguished by working out different directions in the enterprise. Marketing tools include the ability to formulate the commodity and price policies of the enterprise, as well as the policy of marketing and distribution with the appropriate methodology for the implementation of project management (methods, methods, principles, etc.).
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5935
Appears in Collections:Випуск 202: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
26.pdf435.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.