Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5941
Title: | Інвестиційна привабливість підприємств туристичної сфери |
Other Titles: | Инвестиционная привлекательность предприятий туристической сферы Investment attractiveness of tourist enterprises |
Authors: | Омельченко, Г. Ю. |
Keywords: | управління;економічний розвиток;туризм;стратегія;результативність;підприємство;управления;экономическое развитие;туризм;стратегия;результативность;предприятие;management;economic development;tourism;strategy;efficiency;enterprise |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | ХНТУСГ |
Citation: | Омельченко Г. Ю. Інвестиційна привабливість підприємств туристичної сфери. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 202 «Економічні науки». 2019. С. 282-292. |
Series/Report no.: | Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 202 |
Abstract: | В статті окреслені фактори формування, стратегії розвитку та можливий інструментарій забезпечення інвестиційної привабливості регіону з урахуванням особливостей галузі туризму та органічного виробництва агропродовольчої продукції, як базових напрямів для інвестування. Запровадження туристичного бізнесу вимагає значних
фінансових інвестицій, що має забезпечуватись інвестиціями. Інвестиційна привабливість підприємств галузі туризму формується через надання «особливого товару». Виходячи з наявного ресурсного потенціалу та реальних потреб регіону, створення інвестиційної
привабливості туристичного ринку дозволить поєднати два пріоритетні галузі регіону - органічне виробництво та туризм. Розвиток конкурентоспроможного органічного виробництва можливий на основі створення агротуристичного кластеру. Подальших досліджень також вимагають механізми створення туристичних кластерів у сільській
місцевості. В статье обозначены факторы формирования, стратегии развития и возможный инструментарий обеспечения инвестиционной привлекательности региона с учетом особенностей отрасли туризма и органического производства агропродовольственной продукции, как базовых направлений для инвестирования. Введение туристического бизнеса требует значительных финансовых инвестиций, должно обеспечиваться инвестициями. Инвестиционная привлекательность предприятий отрасли туризма формируется путем предоставления «особого товара». Исходя из имеющегося ресурсного потенциала и реальных потребностей региона, создание инвестиционной привлекательности туристического рынка позволит совместить два приоритетные отрасли региона – органическое производство и туризм. Развитие конкурентоспособного органического производства возможен на основе создания агротуристического кластера. Дальнейших исследований также требуют механизмы создания туристических кластеров в сельской местности. The article outlines the factors of formation, development strategies and possible tools to ensure the investment attractiveness of the region, taking into account the characteristics of the tourism and organic production of agro-food products, as the basic directions for investment. The introduction of the tourism business requires considerable financial investment, which must be supported by investments. The investment attractiveness of tourism enterprises is shaped by the provision of a «special product». Based on the existing resource potential and the real needs of the region, creating investment attractiveness of the tourist market will allow to combine the two priority areas of the region – organic production and tourism. The development of competitive organic production is possible based on the creation of agritourism cluster. Further studies also require mechanisms to create tourism clusters in rural areas. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5941 |
Appears in Collections: | Випуск 202: Економічні науки |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.