Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/48779
Назва: Маркетинг як інструмент інноваційно-орієнтованого розвитку АПК
Автори: Шуст, О. А.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Шуст О. А. Маркетинг як інструмент інноваційно-орієнтованого розвитку АПК. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». 2010.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовані теоретико-методологічні засади маркетингу як одного із головних інструментів інноваційно-орієнтованого розвитку АПК, що дозволяє успішно здійснювати конкурентну боротьбу на ринку сільськогосподарської продукції.
Grounded theoretic-methodological marketing principles as one of main instruments innovative oriented to development of agro industrial complex that allows successfully carrying out competitive activity at the market of agricultural produce.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48779
Розташовується у зібраннях:Випуск 97: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_97_2010_53.pdf102.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.