Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48779
Название: Маркетинг як інструмент інноваційно-орієнтованого розвитку АПК
Авторы: Шуст, О. А.
Дата публикации: 2010
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Шуст О. А. Маркетинг як інструмент інноваційно-орієнтованого розвитку АПК. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». 2010.
Серия/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97
Краткий осмотр (реферат): Обґрунтовані теоретико-методологічні засади маркетингу як одного із головних інструментів інноваційно-орієнтованого розвитку АПК, що дозволяє успішно здійснювати конкурентну боротьбу на ринку сільськогосподарської продукції.
Grounded theoretic-methodological marketing principles as one of main instruments innovative oriented to development of agro industrial complex that allows successfully carrying out competitive activity at the market of agricultural produce.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48779
Располагается в коллекциях:Випуск 97: Економічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk_97_2010_53.pdf102.17 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.