Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48779
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШуст, О. А.-
dc.date.accessioned2024-03-09T13:04:19Z-
dc.date.available2024-03-09T13:04:19Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationШуст О. А. Маркетинг як інструмент інноваційно-орієнтованого розвитку АПК. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». 2010.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48779-
dc.description.abstractОбґрунтовані теоретико-методологічні засади маркетингу як одного із головних інструментів інноваційно-орієнтованого розвитку АПК, що дозволяє успішно здійснювати конкурентну боротьбу на ринку сільськогосподарської продукції.uk_UA
dc.description.abstractGrounded theoretic-methodological marketing principles as one of main instruments innovative oriented to development of agro industrial complex that allows successfully carrying out competitive activity at the market of agricultural produce.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97-
dc.titleМаркетинг як інструмент інноваційно-орієнтованого розвитку АПКuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 97: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_97_2010_53.pdf102.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.