Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48779
Title: Маркетинг як інструмент інноваційно-орієнтованого розвитку АПК
Authors: Шуст, О. А.
Issue Date: 2010
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Шуст О. А. Маркетинг як інструмент інноваційно-орієнтованого розвитку АПК. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». 2010.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97
Abstract: Обґрунтовані теоретико-методологічні засади маркетингу як одного із головних інструментів інноваційно-орієнтованого розвитку АПК, що дозволяє успішно здійснювати конкурентну боротьбу на ринку сільськогосподарської продукції.
Grounded theoretic-methodological marketing principles as one of main instruments innovative oriented to development of agro industrial complex that allows successfully carrying out competitive activity at the market of agricultural produce.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48779
Appears in Collections:Випуск 97: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_97_2010_53.pdf102.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.