Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48775
Назва: Передумови формування когнітивної концепції маркетингу в системі аграрного ринку
Автори: Хурдей, В. Д.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Хурдей В. Д. Передумови формування когнітивної концепції маркетингу в системі аграрного ринку. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». 2010.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97
Короткий огляд (реферат): Досліджено перспективи поєднання маркетингу й психології, управління формуванням попиту. Запропоновано впровадження когнітивного маркетингу в системі аграрного ринку
The Explored prospect of the association of marketing and psychologies, management shaping the demand. Offered introduction marketing Cognitive in system agrarian market
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48775
Розташовується у зібраннях:Випуск 97: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_97_2010_49.pdf114.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.