Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/48775
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХурдей, В. Д.-
dc.date.accessioned2024-03-09T12:38:24Z-
dc.date.available2024-03-09T12:38:24Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationХурдей В. Д. Передумови формування когнітивної концепції маркетингу в системі аграрного ринку. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». 2010.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48775-
dc.description.abstractДосліджено перспективи поєднання маркетингу й психології, управління формуванням попиту. Запропоновано впровадження когнітивного маркетингу в системі аграрного ринкуuk_UA
dc.description.abstractThe Explored prospect of the association of marketing and psychologies, management shaping the demand. Offered introduction marketing Cognitive in system agrarian marketuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97-
dc.titleПередумови формування когнітивної концепції маркетингу в системі аграрного ринкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 97: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_97_2010_49.pdf114.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.