Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48775
Название: Передумови формування когнітивної концепції маркетингу в системі аграрного ринку
Авторы: Хурдей, В. Д.
Дата публикации: 2010
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Хурдей В. Д. Передумови формування когнітивної концепції маркетингу в системі аграрного ринку. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». 2010.
Серия/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97
Краткий осмотр (реферат): Досліджено перспективи поєднання маркетингу й психології, управління формуванням попиту. Запропоновано впровадження когнітивного маркетингу в системі аграрного ринку
The Explored prospect of the association of marketing and psychologies, management shaping the demand. Offered introduction marketing Cognitive in system agrarian market
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48775
Располагается в коллекциях:Випуск 97: Економічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk_97_2010_49.pdf114.31 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.