Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48775
Title: Передумови формування когнітивної концепції маркетингу в системі аграрного ринку
Authors: Хурдей, В. Д.
Issue Date: 2010
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Хурдей В. Д. Передумови формування когнітивної концепції маркетингу в системі аграрного ринку. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». 2010.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97
Abstract: Досліджено перспективи поєднання маркетингу й психології, управління формуванням попиту. Запропоновано впровадження когнітивного маркетингу в системі аграрного ринку
The Explored prospect of the association of marketing and psychologies, management shaping the demand. Offered introduction marketing Cognitive in system agrarian market
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48775
Appears in Collections:Випуск 97: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_97_2010_49.pdf114.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.