Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48772
Назва: Основні аспекти формування маркетингової стратегії сільськогосподарського підприємства
Автори: Степенко, О. В.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Степенко О. В. Основні аспекти формування маркетингової стратегії сільськогосподарського підприємства. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». 2010.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97
Короткий огляд (реферат): Висвітлено основні аспекти формування маркетингової стратегії сільськогосподарського підприємства та показано важливість даного напряму в сучасних умовах розвитку ринкових відносин в Україні.
It is displayed the basic aspects of formation of marketing strategy of the agricultural enterprise and importance of the given direction in modern conditions of development of market relations in Ukraine is shown
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48772
Розташовується у зібраннях:Випуск 97: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_97_2010_46.pdf103.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.