Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48772
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтепенко, О. В.-
dc.date.accessioned2024-03-09T11:22:47Z-
dc.date.available2024-03-09T11:22:47Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationСтепенко О. В. Основні аспекти формування маркетингової стратегії сільськогосподарського підприємства. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». 2010.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48772-
dc.description.abstractВисвітлено основні аспекти формування маркетингової стратегії сільськогосподарського підприємства та показано важливість даного напряму в сучасних умовах розвитку ринкових відносин в Україні.uk_UA
dc.description.abstractIt is displayed the basic aspects of formation of marketing strategy of the agricultural enterprise and importance of the given direction in modern conditions of development of market relations in Ukraine is shownuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97-
dc.titleОсновні аспекти формування маркетингової стратегії сільськогосподарського підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 97: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_97_2010_46.pdf103.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.