Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48772
Название: Основні аспекти формування маркетингової стратегії сільськогосподарського підприємства
Авторы: Степенко, О. В.
Дата публикации: 2010
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Степенко О. В. Основні аспекти формування маркетингової стратегії сільськогосподарського підприємства. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». 2010.
Серия/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97
Краткий осмотр (реферат): Висвітлено основні аспекти формування маркетингової стратегії сільськогосподарського підприємства та показано важливість даного напряму в сучасних умовах розвитку ринкових відносин в Україні.
It is displayed the basic aspects of formation of marketing strategy of the agricultural enterprise and importance of the given direction in modern conditions of development of market relations in Ukraine is shown
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48772
Располагается в коллекциях:Випуск 97: Економічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk_97_2010_46.pdf103.83 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.