Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48772
Title: Основні аспекти формування маркетингової стратегії сільськогосподарського підприємства
Authors: Степенко, О. В.
Issue Date: 2010
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Степенко О. В. Основні аспекти формування маркетингової стратегії сільськогосподарського підприємства. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». 2010.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97
Abstract: Висвітлено основні аспекти формування маркетингової стратегії сільськогосподарського підприємства та показано важливість даного напряму в сучасних умовах розвитку ринкових відносин в Україні.
It is displayed the basic aspects of formation of marketing strategy of the agricultural enterprise and importance of the given direction in modern conditions of development of market relations in Ukraine is shown
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48772
Appears in Collections:Випуск 97: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_97_2010_46.pdf103.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.