Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48721
Назва: Питання теорії і практики маркетингової діяльності підприємств ринку хліба і хлібобулочних виробів
Автори: Піддубняк, Т. А.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Піддубняк Т. А. Питання теорії і практики маркетингової діяльності підприємств ринку хліба і хлібобулочних виробів. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». 2010.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто умови формування маркетингової діяльності підприємств України на ринку хліба і хлібобулочних виробів.
In the article the terms of forming of marketing activity of enterprises of Ukraine are considered at the market of bread and wares of bakeries.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48721
Розташовується у зібраннях:Випуск 97: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_97_2010_34.pdf103.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.