Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48721
Название: Питання теорії і практики маркетингової діяльності підприємств ринку хліба і хлібобулочних виробів
Авторы: Піддубняк, Т. А.
Дата публикации: 2010
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Піддубняк Т. А. Питання теорії і практики маркетингової діяльності підприємств ринку хліба і хлібобулочних виробів. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». 2010.
Серия/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97
Краткий осмотр (реферат): В статті розглянуто умови формування маркетингової діяльності підприємств України на ринку хліба і хлібобулочних виробів.
In the article the terms of forming of marketing activity of enterprises of Ukraine are considered at the market of bread and wares of bakeries.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48721
Располагается в коллекциях:Випуск 97: Економічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk_97_2010_34.pdf103.91 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.