Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48721
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПіддубняк, Т. А.-
dc.date.accessioned2024-03-07T15:46:19Z-
dc.date.available2024-03-07T15:46:19Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationПіддубняк Т. А. Питання теорії і практики маркетингової діяльності підприємств ринку хліба і хлібобулочних виробів. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». 2010.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48721-
dc.description.abstractВ статті розглянуто умови формування маркетингової діяльності підприємств України на ринку хліба і хлібобулочних виробів.uk_UA
dc.description.abstractIn the article the terms of forming of marketing activity of enterprises of Ukraine are considered at the market of bread and wares of bakeries.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97-
dc.titleПитання теорії і практики маркетингової діяльності підприємств ринку хліба і хлібобулочних виробівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 97: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_97_2010_34.pdf103.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.