Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48721
Title: Питання теорії і практики маркетингової діяльності підприємств ринку хліба і хлібобулочних виробів
Authors: Піддубняк, Т. А.
Issue Date: 2010
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Піддубняк Т. А. Питання теорії і практики маркетингової діяльності підприємств ринку хліба і хлібобулочних виробів. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». 2010.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97
Abstract: В статті розглянуто умови формування маркетингової діяльності підприємств України на ринку хліба і хлібобулочних виробів.
In the article the terms of forming of marketing activity of enterprises of Ukraine are considered at the market of bread and wares of bakeries.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48721
Appears in Collections:Випуск 97: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_97_2010_34.pdf103.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.