Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48694
Назва: Особливості маркетингової діяльності сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів
Автори: Макушко, О. В.
Мазур, Ю. П.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Макушко О. В., Мазур Ю. П. Особливості маркетингової діяльності сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». 2010.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97
Короткий огляд (реферат): Виявлено проблеми, які виникають при застосуванні маркетингових принципів у діяльності кооперативів. Розглянуто сутність маркетингової діяльності та її особливості в сільськогосподарських обслуговуючих кооперативах.
The problems arising up in applying marketing principles in the activity of agricultural servicing cooperatives are exposed. The essence of marketing activities and its particularities in agricultural service cooperatives have been considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48694
Розташовується у зібраннях:Випуск 97: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_97_2010_30.pdf95.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.