Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48694
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМакушко, О. В.-
dc.contributor.authorМазур, Ю. П.-
dc.date.accessioned2024-03-06T14:29:52Z-
dc.date.available2024-03-06T14:29:52Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationМакушко О. В., Мазур Ю. П. Особливості маркетингової діяльності сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». 2010.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48694-
dc.description.abstractВиявлено проблеми, які виникають при застосуванні маркетингових принципів у діяльності кооперативів. Розглянуто сутність маркетингової діяльності та її особливості в сільськогосподарських обслуговуючих кооперативах.uk_UA
dc.description.abstractThe problems arising up in applying marketing principles in the activity of agricultural servicing cooperatives are exposed. The essence of marketing activities and its particularities in agricultural service cooperatives have been considered.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97-
dc.titleОсобливості маркетингової діяльності сільськогосподарських обслуговуючих кооперативівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 97: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_97_2010_30.pdf95.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.