Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48694
Title: Особливості маркетингової діяльності сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів
Authors: Макушко, О. В.
Мазур, Ю. П.
Issue Date: 2010
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Макушко О. В., Мазур Ю. П. Особливості маркетингової діяльності сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». 2010.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97
Abstract: Виявлено проблеми, які виникають при застосуванні маркетингових принципів у діяльності кооперативів. Розглянуто сутність маркетингової діяльності та її особливості в сільськогосподарських обслуговуючих кооперативах.
The problems arising up in applying marketing principles in the activity of agricultural servicing cooperatives are exposed. The essence of marketing activities and its particularities in agricultural service cooperatives have been considered.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48694
Appears in Collections:Випуск 97: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_97_2010_30.pdf95.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.