Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48679
Название: Організація та управління маркетингом на оптових продовольчих ринках
Авторы: Капшук, О. М.
Научный руководитель: Даниленко, А. С.
Дата публикации: 2010
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Капшук О. М. Організація та управління маркетингом на оптових продовольчих ринках. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». наук. кер. А. С. Даниленко. 2010.
Серия/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97
Краткий осмотр (реферат): Встановлено, що управління маркетингом на оптових продовольчих ринках має бути спрямовано на формування споживчої цінності, яка здатна задовольняти індивідуальні потреби населення, товаровиробників та оптових продавців у виробничих послугах та здійснити наповнення продовольчого ринку товарами за рахунок вітчизняного виробництва а також поліпшувати соціально-економічну ситуацію в цілому по агропромисловому комплексу.
It has been developed that management of marketing on the wholesale markets should be directed on formation of the consuming value, which is able to satisfy individual needs of population, producers and seller of the whole sellers in production services and fill the food market by the goods of domestic production as well as improvement social and economy situation at whole agricultural complex.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48679
Располагается в коллекциях:Випуск 97: Економічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk_97_2010_20.pdf107.93 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.