Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48679
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorДаниленко, А. С.-
dc.contributor.authorКапшук, О. М.-
dc.date.accessioned2024-03-06T11:30:39Z-
dc.date.available2024-03-06T11:30:39Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationКапшук О. М. Організація та управління маркетингом на оптових продовольчих ринках. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». наук. кер. А. С. Даниленко. 2010.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48679-
dc.description.abstractВстановлено, що управління маркетингом на оптових продовольчих ринках має бути спрямовано на формування споживчої цінності, яка здатна задовольняти індивідуальні потреби населення, товаровиробників та оптових продавців у виробничих послугах та здійснити наповнення продовольчого ринку товарами за рахунок вітчизняного виробництва а також поліпшувати соціально-економічну ситуацію в цілому по агропромисловому комплексу.uk_UA
dc.description.abstractIt has been developed that management of marketing on the wholesale markets should be directed on formation of the consuming value, which is able to satisfy individual needs of population, producers and seller of the whole sellers in production services and fill the food market by the goods of domestic production as well as improvement social and economy situation at whole agricultural complex.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97-
dc.titleОрганізація та управління маркетингом на оптових продовольчих ринкахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 97: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_97_2010_20.pdf107.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.