Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48679
Title: Організація та управління маркетингом на оптових продовольчих ринках
Authors: Капшук, О. М.
metadata.dc.contributor.advisor: Даниленко, А. С.
Issue Date: 2010
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Капшук О. М. Організація та управління маркетингом на оптових продовольчих ринках. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». наук. кер. А. С. Даниленко. 2010.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97
Abstract: Встановлено, що управління маркетингом на оптових продовольчих ринках має бути спрямовано на формування споживчої цінності, яка здатна задовольняти індивідуальні потреби населення, товаровиробників та оптових продавців у виробничих послугах та здійснити наповнення продовольчого ринку товарами за рахунок вітчизняного виробництва а також поліпшувати соціально-економічну ситуацію в цілому по агропромисловому комплексу.
It has been developed that management of marketing on the wholesale markets should be directed on formation of the consuming value, which is able to satisfy individual needs of population, producers and seller of the whole sellers in production services and fill the food market by the goods of domestic production as well as improvement social and economy situation at whole agricultural complex.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48679
Appears in Collections:Випуск 97: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_97_2010_20.pdf107.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.