Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48676
Назва: Маркетингові дослідження як засіб отримання інформації для управління конкурентоспроможністю свинини
Автори: Іванова, Г. С.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Іванова Г. С. Маркетингові дослідження як засіб отримання інформації для управління конкурентоспроможністю свинини. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». 2010.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97
Короткий огляд (реферат): В статті визначено роль маркетингових досліджень у процесі управління конкурентоспроможністю сільськогосподарської продукції, зокрема, свинини в сучасних умовах господарювання та зазначено, що саме маркетингові дослідження забезпечують надходження достовірної інформації, необхідної для прийняття обгрунтованих управлінських рішень.
The important role of marketing researches in the management process of agricultural production and pork competitiveness under present-day conditions of economy is shown in this article. The marketing researches enable to obtain reliable and comprehensive information necessary to make decisions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48676
Розташовується у зібраннях:Випуск 97: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_97_2010_19.pdf106.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.