Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48676
Название: Маркетингові дослідження як засіб отримання інформації для управління конкурентоспроможністю свинини
Авторы: Іванова, Г. С.
Дата публикации: 2010
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Іванова Г. С. Маркетингові дослідження як засіб отримання інформації для управління конкурентоспроможністю свинини. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». 2010.
Серия/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97
Краткий осмотр (реферат): В статті визначено роль маркетингових досліджень у процесі управління конкурентоспроможністю сільськогосподарської продукції, зокрема, свинини в сучасних умовах господарювання та зазначено, що саме маркетингові дослідження забезпечують надходження достовірної інформації, необхідної для прийняття обгрунтованих управлінських рішень.
The important role of marketing researches in the management process of agricultural production and pork competitiveness under present-day conditions of economy is shown in this article. The marketing researches enable to obtain reliable and comprehensive information necessary to make decisions.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48676
Располагается в коллекциях:Випуск 97: Економічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk_97_2010_19.pdf106.82 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.