Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48676
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Г. С.-
dc.date.accessioned2024-03-06T11:24:33Z-
dc.date.available2024-03-06T11:24:33Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationІванова Г. С. Маркетингові дослідження як засіб отримання інформації для управління конкурентоспроможністю свинини. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». 2010.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48676-
dc.description.abstractВ статті визначено роль маркетингових досліджень у процесі управління конкурентоспроможністю сільськогосподарської продукції, зокрема, свинини в сучасних умовах господарювання та зазначено, що саме маркетингові дослідження забезпечують надходження достовірної інформації, необхідної для прийняття обгрунтованих управлінських рішень.uk_UA
dc.description.abstractThe important role of marketing researches in the management process of agricultural production and pork competitiveness under present-day conditions of economy is shown in this article. The marketing researches enable to obtain reliable and comprehensive information necessary to make decisions.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97-
dc.titleМаркетингові дослідження як засіб отримання інформації для управління конкурентоспроможністю свининиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 97: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_97_2010_19.pdf106.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.