Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48673
Назва: Формування маркетингової стратегії розвитку виробництва екологічно безпечної продукції
Автори: Зоря, О. П.
Зоря, С. П.
Науковий керівник : Аранчій, В. І.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Зоря О. П., Зоря С. П. Формування маркетингової стратегії розвитку виробництва екологічно безпечної продукції. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». наук. кер. В. І. Аранчій. 2010.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто теоретичні засади та проведена розробка практичних рекомендацій щодо формування маркетингової стратегії розвитку виробництва екологічно безпечної продукції на сільськогосподарському підприємстві, що дозволить йому отримати додаткові прибуток та підвищити рівень конкурентоспроможності в галузі.
In the article it is considered theoretical principles and conducted development of practical recommendations in relation to forming of marketing strategy of development of production ecologically of safe products on an agricultural enterprise which will allow him to get additional income and to promote the level of competitiveness in industry.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48673
Розташовується у зібраннях:Випуск 97: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_97_2010_18.pdf102.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.