Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48673
Название: Формування маркетингової стратегії розвитку виробництва екологічно безпечної продукції
Авторы: Зоря, О. П.
Зоря, С. П.
Научный руководитель: Аранчій, В. І.
Дата публикации: 2010
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Зоря О. П., Зоря С. П. Формування маркетингової стратегії розвитку виробництва екологічно безпечної продукції. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». наук. кер. В. І. Аранчій. 2010.
Серия/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто теоретичні засади та проведена розробка практичних рекомендацій щодо формування маркетингової стратегії розвитку виробництва екологічно безпечної продукції на сільськогосподарському підприємстві, що дозволить йому отримати додаткові прибуток та підвищити рівень конкурентоспроможності в галузі.
In the article it is considered theoretical principles and conducted development of practical recommendations in relation to forming of marketing strategy of development of production ecologically of safe products on an agricultural enterprise which will allow him to get additional income and to promote the level of competitiveness in industry.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48673
Располагается в коллекциях:Випуск 97: Економічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk_97_2010_18.pdf102.59 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.