Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48673
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorАранчій, В. І.-
dc.contributor.authorЗоря, О. П.-
dc.contributor.authorЗоря, С. П.-
dc.date.accessioned2024-03-06T11:11:12Z-
dc.date.available2024-03-06T11:11:12Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЗоря О. П., Зоря С. П. Формування маркетингової стратегії розвитку виробництва екологічно безпечної продукції. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». наук. кер. В. І. Аранчій. 2010.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48673-
dc.description.abstractУ статті розглянуто теоретичні засади та проведена розробка практичних рекомендацій щодо формування маркетингової стратегії розвитку виробництва екологічно безпечної продукції на сільськогосподарському підприємстві, що дозволить йому отримати додаткові прибуток та підвищити рівень конкурентоспроможності в галузі.uk_UA
dc.description.abstractIn the article it is considered theoretical principles and conducted development of practical recommendations in relation to forming of marketing strategy of development of production ecologically of safe products on an agricultural enterprise which will allow him to get additional income and to promote the level of competitiveness in industry.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97-
dc.titleФормування маркетингової стратегії розвитку виробництва екологічно безпечної продукціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 97: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_97_2010_18.pdf102.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.